2015. május 5., kedd

4. rész 2/2

~Jessica szemszöge~

Ahogy hazaértem Jinxx elvette tőlem a táskáimat Ashley meg kilökött az ajtón mert nem akarja lekésni a gépet. Milyen gépről van szó?! Lemaradtam valamiről amiről tudnom kéne? Hagytam hogy Ash belökjön a kocsiba és hátulra berakja a két giga bőröndöt. Miután végzet beült mellém, CC a kormány elé, Andy meg az anyós ülésre. Elindultunk a házunk elől, miközben Jake és Jinxx vadul integettek közben meg az üvöltözték hogy jó utazást. Tényleg le vagyok maradva!
-Srácok, hova megyünk? És mért nem tudok semmiről?
-Akkor nem lenne meglepetés!Majd meglátod! - vigyorogtak rám.
-De aztán vigyázz magadra! És Ash-re is! - röhögött CC. - De főleg magadra!
-Hééé!Ezt most mért? Azt hittem szeretsz? - szomorkodott az én "érett" barátom.
-Tudod hogy szeretlek, de a húgomat azért jobban - röhögött a bátyám.
Az út többi része viszonylag szótlanul telt, bár én egyfolytában Ash-t idegesítettem azzal hogy hova megyünk, amit a végére a fiúk is meguntak így keletkezett egy kisebb parázs vita aminek a végén már azt sem tudtuk hogy min veszekszünk. Mikor a repülőtérre értünk Ashley megvette a jegyeket, a fiúk meg behozták a cuccokat.
-Na akkor mi lépünk is. Érezzétek jól magatokat, pihenjetek sokat, és vigyázzatok magatokra! - mosolygott Andy.
-Így van és Ash, vigyázz a húgomra. És rajtatok tartom a szemem! - mutatta az hogy Ő pedig nagyon fog ránk figyelni, pedig még csak ott sem lesz.
-Vettem a lapot, szevasztok! - intett.
Gyorsan megöleltem Andy-t majd a bátyámat is. Mikor kimentek egymásután vagy 5 járatot mondtak be, mi meg elindultunk az egyik kapuhoz. Gyorsan lecsekkoltunk és fel is szállhattunk a gépre. 20 perc múlva fel is szállhatott a gép. Ashley-vel mindketten szinte egyszerre raktuk be a fülhallgatónkat és egész végig zenét hallgattunk. Nem tudom mennyi ideje mentünk már de elnyomott az álom és csak akkor ébredtem fel amikor Ash felébresztett hogy megérkeztünk és le kéne szállni a gépről. Gyorsan lekászálódtunk majd a csomagjainkért mentünk ami egy laza 10 perc alatt meg is lett. Amikor megtudtam hogy hol vagyunk azonnal Ash nyakába ugrottam. Eljöttünk Hawaii-ra nyaralni! Azonnal be is zsongtam, de nagyon fáradt is voltam, tehát megbeszéltük hogy ma csak a szálódában pihenünk. Mikor egy rövidebb taxizás után a szállodához értünk már este 9 volt de én totál happy voltam hogy itt vagyunk mi ketten. Csak Ashley meg én.
Ash bejelentkezett majd elindultunk a szobánkba. Egyszerűen gyönyörű volt az egész, minden passzolt egymáshoz. Lepakoltunk és gyorsan lefürödtünk, majd beledőltünk az ágyba és hamar el is aludtunk.
Másnap reggel az izgatottság miatt hamar felkeltem. Ash még aludt de mikor félretűrtem pár kósza tincsét azonnal felébredt, és rám nézett azokkal a gyönyörű barna szemeivel, aminek nem tudtam ellenállni. Soha.
-Jó reggelt szépségem! - csókolt meg még mindig egy kicsit fáradtan.
-Neked is szívem! - mosolyogtam.
-Nagyon nem bírsz magaddal, ugye?! - mosolygott kómásan.
-Nem nagyon. Már vonz a tengerpart.
-Kibírod még egy picit? Álmos vagyok, meg ennem is kéne.
-Energia ital, gyros. Ezek meg vannak a parton. Még valami probléma?
-Ahhjj... - nyújtózkodott - Nincs. Gyere, készülődjünk! - pattant ki azonnal.
Gyorsan felöltöztünk, felvettem a fekete bikinimet, rá egy rövid nadrágot, meg a kedvenc fekete keresztes trikómat, közben Ash felvette az úszónadrágját és rá egy pólót majd indultunk. Lementünk a partra ahol két napozóágyat le is foglaltunk. 20 percen keresztül feküdtünk, és próbáltunk felébredni, majd vettünk gyrost meg energia italt és vissza feküdtünk.
-Jössz fürdeni? - mosolyogtam rá miután mindketten megreggeliztünk.
-Fel vagy pörögve! - tápászkodott fel. Megfogta a kezem és így indultunk el a víz felé. - És ezt tekintetbe véve én sem leszek könyörületes. - ezzel a mondattal belevágott a tengerbe.
Röhögve jöttem a felszínre, és azonnal elkezdtem Őt keresni. Sehol nem volt de egyszer egy Ash-cápa bukkant fel a víz alól és levitt engem is. A víz alatt Ashley megcsókolt. Ez volt életem legszebb csókja! A vízfelszínre érve, magunkhoz hűen, elkezdtünk ökörködni. Egymást akartuk bele fojtani a vízbe, meg fröcsköltünk a többi ember legnagyobb örömére. Másfél órát pancsoltunk a vízben önfeledten majd kiszálltunk. Miután kellően megszáradtunk (és a hajunk is göndör lett) felmentünk a hotelbe.
-Kivagyok!- dőltem le az ágyra.
-Örömmel láttam hogy elfáradtál. - hajolt fölém Ash majd megcsókolt.
-Ne reménykedj! - fordítottam a helyzetünkön és így én ráültem a csípőjére.
-Nem fáradtál még el? - mosolygott sejtelmesen. - Ezen segíthetek!-ezúttal Ő fordított a helyzetünkön és Ő volt felül. Megcsókolt, majd a nyakamat halmozta el csókokkal.Alig kaptam levegőt, de el kellett Neki mondanom.
-Ash, várj egy kicsit.- suttogtam.
-Mi a baj? - hajolt el egy kicsit.
-Lenne valami, amit el kéne mondanom.
-Valami baj van?
-Nincs semmi baj... Csak hát én még... Szóval... Na, érted, nem?!
-Nem nagyon.
-Szóval az van hogy... - nyeltem egy hatalmasat. - ...én még szűz vagyok. És félek.
-Jajj szívem! - csókolt meg. - Semmi baj. Ha nem akarod akkor ráér és...
-Nem, igazából én is szeretném, de ezt tudnod kellett.
-Óvatos leszek! De akkor ha én vagyok az első akkor mély nyomot szeretnék hagyni benned! -csókolt meg ismét.
Lassan elkezdte levenni rólam a pólómat, majd szép lassan a nadrágomat is. Fehérneműben feküdtem alatta mikor levettem a pólóját és a hasát kezdtem simogatni. Megint megcsókolt, de éreztem ahogy remeg az ajka a gyönyörtől. Levettem Róla a nadrágját, majd Ő is az én melltartómat. Vadul megcsókolt és rámarkolt a mellemre,mire belenyögtem a csókunkba. Ashley leküzdötte rólunk a maradék ruhát is majd lágyan megcsókolt és elhajolt.
-Biztos?
-Biztos. - És meg csókoltam majd Ash behatolt mire egy nagyot nyögtem.
Egy kicsit megállt hogy ne legyen olyan kellemetlen és addig a nyakamat harapdálta majd egy idő múlva elkezdett mozogni bennem. Egyre érzékibb nyögéseket hallattunk mindketten majd a vége fele Ash gyorsabban kezdett mozogni. Éreztem hogy nem kell sok és végleg elmegyek. Nem sokára Ashley-vel egyszerre élveztünk el, majd zihálva mellém dőlt és átkarolt. Így a karjai közt aludtam el...

~Ashley szemszöge~

Jessica elaludt a karjaimban. Istenem milyen gyönyörű! Ez a nap is maga volt a mennyország, remekül éreztem magam. Ráadásul  most Jess valami isteni volt, még úgy is hogy neki én voltam az első. Próbáltam óvatos lenni, ugyanakkor arra is figyeltem hogy soha ne felejtse el. Nem tudom hogy mennyi ideje nézhettem már mikor kinyitotta gyönyörű szemeit és mosolyogva megcsókolt.
-Kipihented magad? - mosolyogtam Rá.
-Igen, de most viszont éhes vagyok! - nevetett.
-Akkor menjünk!
Mindketten felöltöztünk, rendbe raktuk a fejünket majd elindultunk. Ismertem a közelben egy nagyon jó éttermet és oda vittem Jess-t. Leültünk az asztalomhoz (igen, mondhatni ez az én asztalom) és megjelent a pincér. Felvette a rendelésünket és elsietett. Mi persze egész végig beszélgettünk meg hangoskodtunk, persze két "sötét lelkű rocker"-nek senki nem mer beszólni. Na mindegy. Viszonylag hamar megvacsoráztunk és indultunk vissza.
-Juuj, Ash veszünk fagyit? - kezdte megint Jess.
-Hát persze! - fogtam meg a derekát majd ráérősen megcsókoltam. Minden tökéletes lett volna de egy magad, hisztis hang közbe szólt.
-Te rohadék senki! - vinnyogta. Mikor elváltunk Jess-el lövést hallottam és a mellkasom bal oldalába éles fájdalom nyílalt. Odakaptam a kezem. Vérzett.
-Ashley!!!!!! - hallottam Jessica-t miközben összeestem. - Ashely!! Úristen! Valaki hívja már azt a kibaszott mentőt!!!! Ash nem halhatsz meg! Szeretlek! Kérlek maradj velem!!! - ez volt az utolsó dolog anit hallottam és minden elsötétült... Már nem éreztem semmit...

6 megjegyzés:

  1. ASHLEY .______. NEHEHEHEE
    Folytatást, nem érhet ez igy véget! NEM!

    VálaszTörlés
  2. Uramistenaztabüdösmiauuuhimádomimádlakuramisten!!! *--*
    Röviden:Nagyonjo<3
    Folytasd nagyon gyorsan <3

    VálaszTörlés
  3. Szia! (:
    Nagyon tetszik a tortenet, es epp ezert sueretnek nehany tanacsot adni.

    •Tudom, hogy rengeteget mondjak. Mindenki mindenkinek, de figyelj a helyesirasra! Ha tanacsolhatom, akkor Word-be (igy kell irni?) ird, es ugy masold at bloggerbe. (:

    •Kicsit reszletesebben ird le a tortenteket. Tetszik, hogy az elejen osszejottek, de reszletesebben is leirhatod, hogy mit csinalnak. (:

    •Ird hosszanbra, mert nagyon joo! *0* Azt hiszem ezt nem kell magyaraznom (:

    Es valamit megjegyeznek. Ha sertesnek, bantasnak venned a fent felsoroltakat, akkor elnezest kerek, de sak segiteni szeretnek, hogy fejleszd az irokepesseged. (:

    Varom a folytatast! ❤ :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:D köszi a tanácsokat, megprobálom mimd megfogadni!:D <3

      Törlés