2015. május 22., péntek

7. rész

Sziasztok!:D Lenne egy kérdésem. Ki lenne kiváncsi egy Jake&Jinxx novellára?:D A válaszokat kommentben:3


~Ashley szemszöge~

-Megcsókoltam Jess-t. - nyögte ki végre Andy.
-MIVAAN?!! - ordítottam. - Baszd meg Biersack! Mond hogy ugratsz!
-Nem. - hajtotta le a fejét és a cipőjét kezdte tanulmányozni. - Tegnap nagyon ki volt miattad. Szomorú volt és szar volt úgy látni Őt. Aztán CC végre elérte hogy hagyjon itt téged és aludjon egy kicsit. A hotelben nem volt elég hely, így Jess-el kellett volna aludnom. Aztán a szobában... Nem tudom. Megcsókoltam.
-Chh... Kómában vagyok, erre a barátnőm megcsal a legjobb haverommal. Szép is az élet! - mondtam cinikusan.
-Nem csalt meg. - nézett rám bűnbánóan Andy. - Először meglepődött, majd mikor ráeszmélt hogy mi van durván ellökött magától. Aztán kioktatott hogy hogy a faszba mertem és elküldött melegebb tájakra.
-Aha, jah. Figyi, ezen még gondolkoznom kell, de takarodj Jess közeléből!
-Megértem. De az én hülyeségem miatt ne menjetek szét. Szeretem Jess-t, de Ő meg téged. És ez az egész az én hibám volt, ne Őt okold miattam.
-Nem szakítottunk volna. - ráztam a fejem. - Ismerem már annyira hogy önszántából sosem csalna meg. Neked meg szerencse hogy nem bírok felkelni, mert átrendezném azt a gyönyörű pofidat.
-Ezt is megértem. Viszont megyek mert lejárt a műszakom. - nézte meg az óráját. - Szevasz! - mondta majd kiment egyedül hagyva engem a gondolataimmal...

~Másnap reggel~
~Jessica szemszöge~

Az este nem tudtam olyan nagyon sokat aludni. Még mindig iszonyú bűntudatom van az Andy-vel történtek miatt... Ráadásul még Ashley-nek is el kellene mondanom...
Egy test van mellettem. Felültem és láttam hogy ez Andy. Csendben kikeltem az ágyból és elindultam készülődni. Gyors lefürödtem, felöltöztem és hajat csináltam. Mikor kész lettem 8 óra volt.
-Hova-hova? - hallottam Andy hangját.
-Először valami kajáért, utána meg Ash-hez.
-Akkor ne lepődj meg. - mondta és szinte azonnal visszaaludt.
Andy viselkedését nem tudtam mire vélni, szóval csak bedugtam a fülesem, majd maxon zenét hallgatva elindultam a kórház felé. Az egyik büfében vettem 2 gyrost és mentem tovább. A kórháznál kivettem a fülest és felsiettem Ash kórterméhez. Barátom az ágyon fekve kockult, de az érkezésemre felkapta a fejét.
-Szia! Hoztam reggelit! Hogy érzed magad? - mentem oda hozzá és adtam egy puszit a homlokára.
-Élek. - rántott vállat és tovább nyomkodta a telefonját.
-Hoztam kaját. Éhes vagy? - kérdeztem és közben kipakoltam a 2 tál kaját.
-Kösz, nem. De Andy-nek is hoztál, ugye?! - kérdezte flegmán. Szóval tudja. Basszus.
-Szóval tudod. - hajtottam le a fejem. - Figyelj, nem tudom hogy miért és...
-Elég lesz. Tegnap Andy mindent elmondott. De még mindig nem értem, miért hagytad neki? Szereted?
-Jézus,nem!! Te hülye vagy. Én téged szeretlek! Csak abban a pillanatban leblokkoltam. Aztán mikor ráeszméltem hogy pontosan mi is történt ellöktem magamtól.
-Figyelj, Andy is elmondta és szinte pont ugyanígy. Nem tudom hogy mit tegyek, de ez most sok. Kell egy kis idő. 3 nap múlva kiengednek, lehetne hogy majd akkor megbeszéljük? - tette fel azt a kérdést minek hallatán megszakadt a szívem.
-Pe... Persze. Szia. -makogtam majd elfutottam. A könnyeimmel küszködve futottam le, de sajnos belebotlottam a bátyámba.
-Jess, hova mész? Te sírsz?
-Szia! Megyek vissza a hotelba, Hope hívott hogy S.O.S.-ben beszélnünk kell.
-Értem. De miért is sírsz?
-Háát... - sóhajtottam. És ekkor beugrott a nagy ötlet. Újra sírni kezdtem és a fejemet CC vállára raktam miközben megöleltem. - Hope azért is hívott mert meghalt Alexandria.
-Jajj, Te! Emiatt ne sírj. Tudom hogy szeretted azt a mopszot, de ilyen az élet. - kezdte simogatni a hátamat.
-Alexandriának hívták! - morogtam. - De most már visszamegyek a hotelba és hívom Skypen Hope-ot. Szegény nagyon kivan. - hajoltam el tőle és szomorúan elmosolyodtam.
-Rendben. Ha gondolod Te is kaphatsz egy mopszot. - mosolygott.
-Oké. Szia! - mondtam és otthagytam. Általában jól tudok rögtönözni, így nem csoda hogy most is könnyen kijátszottam Chris-t.
Rohantam vissza a hotelba. Egész úton sírhatnékom volt, de sikerült kibírnom. Amikor becsuktam a szobaajtót rám tört a zokogás. Mit csináltam rosszul? Tudom hogy emiatt egy dög vagyok, de mit tehetem volna? Igaz hogy Ash nem mondta hogy szakítana,viszont érzem hogy az lesz. Elvesztettem. Már nem bízik bennem amit nem is csodálok. Én sem bíznék magamban. Egy szerencsétlen fruska vagyok...
Bemenekültem a fürdőbe, kerestem egy borotvát és kivettem belőle az egyik pengét, majd lerogytam a földre. Régebben is vágtam magam, de mindig sikerült elrejtenem. Kitty és Hope tudtak csak róla. Életem egyik legnagyobb hibáját most követem el sokadjára, viszont most már nem érdekel. Újra megtettem. Újra,és újra megvágtam a karom és már nem bírok leállni.
Mire abbahagytam az önmarcangolást az egész alkarom hegek borították. Felálltam a padlóról, lemostam a kezem és le is fertőtlenítettem ami nem éppen az egyik legjobb érzés. Felmostam a fürdőben, nehogy bárki is észrevegye mit csináltam. A hálóban minden cuccomat beledobáltam a bőröndömbe, átöltöztem és elindultam. A recepción leadtam a kulcsomat és kimentem taxit keresni. Rögtön volt is egy amibe bepattantam. A reptérre vezető út nem volt hosszú, hamar odaértünk. Gyorsan kifizettem,majd kiszálltam és bementem megkeresni a recepciót.
-Jó napot! - köszöntem mikor sorra kerültem. - Mikor indul a legközelebbi Los Angeles-i járat?
-Egy óra múlva.
-Rendben, akkor első osztályra kérnék egy jegyet.
-Azonnal. - mondta a nő és oda is adta a jegyem. Kifizettem majd leadtam a csomagjaimat. Eközben felváltva hívott Ashley, Andy, CC, Jake és Jinxx. Becsekkoltam,majd a váróban felhívtam Őt.
-Hali! - köszöntem bele a készülékbe.
-Szia! Mizu? Neked nem Ashley-vel kéne romantikáznod? - kérdezte Kitty.
-Hát, ami azt illeti, ez hosszú történet. A suliig csövelhetnék nálad?
-Persze, de mi történt?
-Majd elmondom. Mindjárt megy a gépem. Szólj Hope-nak is.
-Oki. Kimegyünk érted a reptérre.
-Oks. Puszi, szia!
-Szia! - köszönt el és leraktuk.
Már délután 3 van. Már megint megszólalt a telefonom, éppen CC nevével. Talán, ha jól számolom, 50-jére hívott fel. Gondoltam hogy aggódni fog, pedig nem kéne. Mikor végre leraktam írtam Kitty-nek és Hope-nak hogy ne mondjanak rólam semmit a srácoknak és lehetőleg ne is vegyék fel. Erre a pár napra teljesen el akarok tűnni...
-Kérjük a 21-es Los Angeles-i járat utasait kezdjék meg a beszállást! - szólalt meg a hangosbemondó. Elindultam a gép felé...
Mikor elfoglaltam a helyem azonnal bedugtam a fülhallgatót és maxon zenét kezdtem hallgatni. Nemsokára felszálltunk. Éppen egy hangulathoz illő zenét hallgattam,mikor SMS-em jött.
*Jess, hol vagy? A bátyád idegbeteg, és Ashley is olyan szinten ki volt hogy nyugtatót kapott. Jinxx és Jake nem mutatja ki hogy mennyire idegesek, de azért valamennyire észre lehet venni rajtuk, magamról meg nem is beszélnék. Merre vagy? Ugye minden rendbe van? Tudom hogy az Alexandriás sztorid kitalált volt! Kérlek adj valami jelet magadról!
xxx: Andy*
Az üzenet olvasása közben sokszor könnyes lett a szemem. Nem akarom hogy miattam legyen bajuk, de egyedül akarok lenni, csak a barátnőimmel.
Mikor leszállt a gép azonnal kirohantam, megkerestem a csomagomat és kimentem.
-Na szép, észre sem veszel minket! - hallottam magam mögött Kitty-t.
-Csajok! - rohantam oda hozzájuk és szorosan megöleltem őket.
-Nem kell megfojtani! - kezdte azonnal Kitty.
-Na akkor elmondanád hogy miért nem Ash-el vagy?
-Persze.
Elkezdtem mondani az utóbbi pár napban történteket, és közben beültünk Hope kocsijába. Egészen addig meséltem míg nem értük el Kitty-ék házát.
-Szóval, most itt vagyok. - fejeztem be.
-Húú, ez nem olt egyszerű. - mondta Kitty beleélve magát a történtekbe. - De mindketten hibáztatok. Nézzünk sírós romantikus filmeket kukoricával?
-Az jó lenne. - mosolyogtam.
-De ez nem ér!! Alexandria nem halt meg! Nagyon is jól van! - duzzogott Hope.
-Nem ez volt a lényeg. - túrta össze Hope haját Kitty.
-HÉÉ!!!
-Na jó, elég lesz! - szóltam rájuk. - Inkább menjünk filmet nézni!
Bevittem a cuccaimat, mind átöltöztünk pizsamába, csináltunk sok kukoricát majd elindítottuk a Szerelmünk Lapjait. Lányos estének ígérkezett, de untuk a filmet, ezért kukoricával kezdtük egymást dobálni. Miután elfogyott a kukorica párnával gyilkoltuk egymást, ameddig el nem fáradtunk, végül Kitty franciaágyán 3-man keresztbe-kasba elaludtunk...

3 megjegyzés:

  1. Ez a csaj nem normalis! ><
    Folytasd minel hamarabb! ^^
    <3 :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juhujj, elfelejtettem leirni..xd
      Szoval.
      En nagyon kivancsi lennek egy Jake&Jinxx sztorira ^^

      Törlés
  2. Szia. :) Várom már az új részt! :D Kíváncsi vagyok, mit fognak szólni hozzá a fiúk, hogy szétvagdosta a karját, Jess. :/

    VálaszTörlés