2015. április 26., vasárnap

4. rész 1/2

Sziasztok!:D bocsánat a késésért és a (szerintem) rövid rész miatt:// sokat kell tanulnom, de a nagyobb probléma h egy ideje nem birom lerakni az SZJG-t... Nagyon sajnálom:cc de megpróbálom hamar megírni a 4. rész második felét:D

~Jessica szemszöge~
Mikor odaértünk Ashley kisegitett a kocsiból majd elindultunk. Nem tudom merre visz, de bízom benne. Már 5 perce mentünk mikor Ash hirtelen megállt és egyik kezével a derekamat ölelte másikkal meg a szemkötőmet kezdte levenni rólam. Mikor nagy szenvedések áran lehúzta rólam a kendőjét, azonnal elsirtam magam. A parkban voltunk, a tópart mellett és a kis pavilonba egy asztal megterítve, és rajta gyertya meg vacsora. És ha ez nem lett volna elég, a telihold az üvegablakon keresztül ragyogott be ezzel is fényt adva. Azonnal Ashley-hez fordultam és megöleltem.
-Akkor tetszik? - húzódott arébb hogy lássa a szemem.
-Igen, nagyon! - mondtam és megcsókoltam.
Éreztem ahogy belemosolyog a csókunkba és a derekamnál fogva közelebb húz magához. Heves csókcsatánkat Ő szakitotta meg, derekamnál fogva az asztalhoz vezetett és kihúzta a széket. Leültem és miután Ő is helyet foglalt, megjelent egy pincér.
-Mit kér az ifijú pár? - jelent meg Andy (??!) pincért  szerkóban.
-Hmm... Én a szokásosat. - kezdte Ash.
-Akkor én is! - mosolyogtam.
-Rendben, addig egy kis zenét? - mosolygott Andy.
-Igen! - Ash.
A bejárat felől megjelent Jinxx egy hegedűvel és játszani kezdett. Andy nemsokára hozta is a vacsorát mi meg elkezdtük enni és beszélgettünk. Nagyon sokat nevettünk és hülyültünk. Mikor végeztünk segitett felállni majd magához húzott és megcsókolt. Éreztem a rózsa illatot, és azt is ahogy a rózsaszirmok elkezdenek hullani. Mikor elváltak ajkaink a bejártnál megjelent Kupidó??!
-Hmm... So romantic! - mondta a Kupidónak beöltözött Jake akin csak egy szál pelenka volt meg egy angyalszárny. Elővette a kis nyilát és engem, majd Ashley-t is fejbe lőtte vele. -Legyetek együtt sokáig, szeressétek egymást, legyen sok poronty és had legyek én a keresztapa ha már ezt megcsináltam. - kezdett röhögni.
-Rendben, de csak ha lehet fotózni.
Ash elkezdte "sztárolni" Jake-et aki pedig szivesen pózolt a kamerának.
-Ashley, nem biztos hogy pont Jake lenne a legjobb keresztapa. - röhögtem el magam.
-Ash lenne az apja. Nem mindegy? - kérdezte Jake 2 kép között.
-Teljesen igazad van! De mi most indulunk! - fogta meg Ash a kezemet és elindultunk.
A tó mellett gyalogoltunk, egymást ölelve mikor megláttunk egy nagy pokrócot, két pezsgős poharat meg egy nagyon jó minőségű pezsgőt. Egész északa kint ültünk/feküdtünk. Csak néztük ölelkeuve a csillagos eget, de valami elképesztően gyönyörű volt! Szerintem el is aludtam mert másnap reggel mikor keltem az ágyamban voltam. Ashley még nyugodtan aludt, nekem meg nem volt más választásom mint hogy összekészülök a suliba. Blee. Mondtam már mennyire utálom. Na ez is mindegy, leszarom. A suliba fasza fél órás késéssel értem be és gyorsan megkersetem a nyelvi előadót, ahol a francia órám volt.
Nagy nehezen ezt a napot is túléltem, persze Kitty és Hope mindenről tudni akart. Suli után még elmentünk moziba majd fagyizni és haza mentem.

~1 hónap múlva~
~Ashley szemszöge~

Jess-el most vagyunk egy hónaposak, és neki is végre tavaszi szünet lesz holnaptól. Már mindent megszerveztem, 1 teljes hetet töltünk a Karib-tengereken 5*-os ellátással. Jess elment suliba a barátnőivel, én meg összecsomagoltam a cuccainkat. CC nem nagyon örült hogy az Ő "egyetlen hugicáját" elrabolom, de ez van. 2 óra alatt az én tempómban mindent elpakoltam... Magamnak! Basszameg!
3 óra alatt (2 óra szenvedés útán CC-vel) összepakoltuk Jessica bőröndjét is, benne mindennel ami kellhet neki.
-Megjöttem! - hallottuk Jess-t.
CC segitett levinni a 2 giga bőröndöt, addig Jinxx elkobozta Jess iskola cuccait.
-Szia szivem! - csókoltam meg.
-Szia! Most hova mész?!
-Nem megyek, hanem megyünk. Na gyerünk, a gép 3 óra múlva indul! Nem akarok elkésni! - és elezdtem kifele terelgetni majd elindultunk a repülőtérre...

8 megjegyzés:

  1. Imádom a blogod!♥ Így tovább! :) Jaket elképzelni nehéz volt kupidónak öltözve :D Ash és Jess pedig ahhw :3
    Pussz;
    Rain.

    VálaszTörlés
  2. Jake a Cupido :DD Hát ez haláli xDD alig várom a folytatást <3 nagyon szeretem ezt a sztorit ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jake a Cupido (nem is tudtam h igy kell irni xdd) beteg elmém szüleménye xDD megpróbálok sietni:D köszii!^^ <3

      Törlés
  3. Csak így tovább nagyon jó! <3

    VálaszTörlés
  4. Minnél hamarabb kövit :)
    Nagyon jó

    VálaszTörlés