2015. április 18., szombat

1. rész

~Jessica szemszöge~
Hétfő. Fhúj de hogy utálom! De legalább a ma este jó lesz, mivel egy másik kedvencünk koncertjére megyünk, ami az Escape The Fate! Felkeltem és csináltam magamnak valami emberi külsőt. Lementem a kinyhába ahol - mint mindig - én voltam az első. Az a kibaszott suli! Lefőztem 6 adag kávét és gyorsan megreggeliztem. Épp indultam volna a suliba amikor drága bátyám jött le.
-Jessica, elvigyelek a suliba? -Nem kell. Főleg nem hogy alsóban vagy. Inkább lépek mert utközben talizok a csajokkal. Szia!
-Szia! Aztán jó legyél.
-Neem! Szia - és otthagytam.
Elindultam gyalog a pokolba. Itt vagyok 19 éves de még nem raktam le a jogsit. Na majd valamikor, addig is van bátyám, meg két barátnőm. Mikor beértem a suliba, azonnal megakadt a szemem a két idiótán, akiket a barátaimnak hívok.
-Szevasztok csajok! - ugrottam rájuk hátultól.
-Jess bazdmeg! - kezdte Hope.
-Mondtam már hogy a kurva anyád? Nem?! Akkor a kurva anyád! - Kitty. Hát a nevük ellenére ők nagyon is ijesztőek.
-Tudjátok hogy szeretlek titeket! Am mizus? Mi jót csináltatok a hétvégén?
-Én kockultam és vártam az ETF koncit. - Hope.
-Kockultam és a bátyámmal voltam. Haza jött a hétvégére! - mosolygott Kitty. A bátyját William Taylor-nak hívják. 26 éves és a feleségével kint él Londonban. Az Ő történetük igazi happy end. De megszólalt az a kibaszott csengő. Elindultunk a töri terembe, ahova hál' istennek még nem jött be az a faszfej tanár, aki az of-nk is. Vagy ahogy mi hívjuk, a Beton Pillangó. Legalább 150 kiló!! Leültünk a helyünkre és megérkezett a tanár.
Elkezdődött az első óra, ami valami iszonyú lassan telt. De mintha a többi óra egy pöppet gyorsabban telt volna. De csak egy pöppet!
-Akkor 6-ra nállam. Christian azt mondta hogy elvisz minket. - mondtam.
-Oks. Szia! - köszöntek el együtt és elindultak.
Gyorsan hazamentem ahol ez az 5 idióta a TV-t bámulta.
-Szevasztok! - dobtam le magam melléjük.
-Hello! - mondták.
-Mien napod volt? - kérdezte a bátyám. Mindig ezzel idegesít!
-Hosszú, és unalmas. Amugy a csajok este 6-ra jönnek.
-Oké. És?
-Tudod, te viszel koncertre!
-Mien koncertre? - értetlenkedett.
-Escape The Fate.
-A kurva életbe! Nekem ma nem jó! Van egy kis dolgom.
-Bazd meg Chris! Megigérted! - vertem fejbe.
-Aúú! Ash, elviszed őket és haza is hozod őket?
-Háát hoogynee! - szinte láttam milyen beteg, perverz gondolatai vannak.
-Ash, hozni és vinni kell őket. Nem megerőszakolni! - kezdte Andy is.
-Nem gondoltam semmi ilyesmire! - kezdett Ash védekezni. - Majd ugy is bele mennek, nem kell Őket megerőszakolni! - röhögött.
-Még mit nem! - mondtuk pontosan egyszerre a bátyámmal.
-Jólvan, nyugi van! Ilyen beteg még én sem vagyok!
-Ez nem volt túl bíztató Ash! - Jake.
-Mindenki ennyire betegnek hisz? - akadt ki.
-Igen! - jött mindenkitől az egyértelmű válasz.
-Basszátok meg! Jess, lassan készülödj, fél 5.
-Jóvan' apu.
Felmentem, lefürödtem és gyorsan elkészültem. Felvettem egy fekete szerelést, ETF polóval, a karácsonyfa díszeimet meg a bakancsomat. Gyorsan sminkeltem és kivasaltam a hajam. Épp a dzsekim vettem fel, mikor Jinxx benyitott.
-Itt vannak a barátnőid! És Ash üzeni hogy nem vár meg. - mondta és kiment.
Gyorsan lefutottam és mindannyian az előszobában vártak.
-Végre hogy kész vagy! - Kitty.
-A szépség ilyen. - nyújtottam ki a nyelvem.
-Egoista. - Hope.
-Akkor induljunk! - Ash.
Kimentünk és befoglaltam az anyósülést Ash mellett. Elindultunk a koncertre, de Ash őrült módjára száguldozott.
-Ash, kurva gyorsan mész! - mondtam neki.
-Hétfő este van, szard már le! - nézett Rám.
-Ash bazdmeg inkább az utat figyeld! - utasítottam mivel nagyon is féltem.
-Csak nem félsz?! - röhögött ki.
.De igen képzeld! Az utat nézzed már!!
-Jól van, nyugi! Az utat nézem! - vigyorgott.
Nemsokára épségben megérkeztünk a koncert helyszínére. A lányokkal ott hagytuk Ash-t és bementünk. Bent volt egy gyors csekkolás hogy minden rendben van-e. Mikor a csarnok részébe értünk azonnal előre rohantunk a jó hely reményében, de a 3. sorban voltunk! bevonultak a srácok, az első dal  Lost In Darkness volt. majd jött szép sorban az Ashley, One For The Money, Ungrateful stb. Az egész koncertet végig tomboltuk és elég rendesen be is csíptünk. A végére épp hogy tudtam mi van velem. mikor kimentünk Ask már ott állt a kocsival. Hulla részegen beszálltunk és ittuk tovább a kis Jack Daniels-ünket. Ash hazavitte Kitty-t és Hope-ot majd hazamentünk. Senki nem volt otthon így Ő vitt fel a hátán.
-Ashley bébi tegyél már le!
-Jess, hulla részeg vagy!
-De járni tudok! - erősködtem.
-Nyugi, mér a szobádban vagyunk. - rakott le.
-Nem táncolunk egy kicsit?
-Nyomás az ágyba!
-Melegem van!

~Ashley szemszöge~

Jess valami iszonyú módon leitta magát. Alig bírtam vele (meg magammal is) de amikor levette a pólóját...
-Szeresd a testem bébi! - kezdte énekelni.
-Jessica Coma, azonnal nyomás aludni! - mordultam Rá.
-Igen is apu! De csak akkor ha itt maradsz! - jött egyre közelebb hozzám.
-Persze hogy ittmaradok! - fogtam meg a derekát és megcsókoltam. Tudom hogy nem szép dolog kihasználni hogy részeg de egyszerűen már nem bírok magammal mit kezdni..... Szeretem Őt! Fonom, puha ajkai az enyémen voltak, és olyan érzés volt minta a fellegekben lettem volna. Mikor nem volt már levegőnk szétváltunk. Lefektettem Jess-t aludni és mellé dőltem. Szorosan öleltem, és így elaludtunk...

3 megjegyzés: