2015. április 18., szombat

Purulógus

Sziasztok! A nevem Jessica Coma. 19 éves vagyok és Los Angeles-ben élek 4 éve a bátyámmal és a bandájával. A bátyámat -gondolom mindenki ismeri - Christian Coma-nak hívják és a Black Veil Brides dobosa. Mindkettőnknek hasonló a stílusa, bár én inkább a "mai" rock-ot birom, a régieket (pl. Misfits, Kiss) annyira nem. Április 1.-jén van a szülimapom (logikus, nem?!) és idén éretségizek. Két legjobb barátnőim Hope Taylor és Katy Walker. Hármunk közül én vagyok az őrült hülye, a mókamester, Katy a bűntársam aki bármien hülyeségben benne van, és Hope az aki csak nekünk mutatja meg az igazi énjét, és aki bármikor lever bárkit ha megbántja. A gimiben ismertem meg őket és mind a hárman bolondulunk a Motionless In White-ért. Persze a bátyám jóvoltából személyesen is ismerjük a bandát, de attol még mi vagyunk a legnagyobb Fangirl-ök. Az életem nem olyan gázos. Hülye vagyok, imádok koncertekre járni a barátnőimmel. A barátommal 2 hónapja szakitottunk 2 év után Christian legnagyobb örömére. Ez lennék én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése