2015. április 20., hétfő

3. rész

~Jessica szemszöge~

-Szeretlek! - suttogta a számba.
Szorosan ölelt, én meg ledermedve álltam a karjaiban. Ezt vajon komolyan mondta? Tényleg szeret?
-Valami baj van? - húzódott el de csak annyira hogy a szemembe nézzen.
-Nics semmi baj! - öleltem szorosan magamhoz. - Csak én is szeretlek! - mikor ezt kimondtam megcsókolt. Vadul mégis szenvedélyesen csókolt.
-Alhatok ma veled? - nézett a szemembe.
-Persze! - mosolyogtam.
-Akkor feküdjünk le. Álmos vagyok! - nevetett.
-Rendben. - nevettem én is.
Bebújtunk az ágyamba és Ash szorosan magához húzott.
-Jóéjt szivem! - csókolt meg.
-Jóéjt!
A hosszú nap után nagyon hamar elaludtam Ashley karjaiban.

~Másnap~

Arra ébredtem hogy a telefonomból üvölt a Before I Forget. Csukott szemmel kinyomtam és a kezemmel elkezdtem keresni a barátomat, de csalódnom kellett. Senki nem volt mellettem. Talán csak álmodtam az egészet? Az nem lehet! Annyira élethű volt!
Bánatomba benyomtam a War Child -ot. Felöltöztem és a fürdőszobába mentem készülődni. Sminkeltem és hajat csináltam. A szobámba visszaérve a felöltözött Ashley ült az ágyamon, mellette egy tálcán egy szál rózsa és palacsinta volt.
-Látom összekészültél. - mosolygott ellenálhatatlanul. - Na gyere, neked csináltam! - állt fel és idejött hozzám, majd gyengéden megcsókolt.
-Gyere, ki fog hülni! - nevetett.
-Imádlak! - öleltem meg.
-Jessica, leszel a barátnőm? - mosolygott még mindig.
-Igen! - ugrottam a nyakába, mire megcsókolt.
-Jess, el fogsz késni! - nyitott be a bátyám és azonnal szétrebbentünk. - Mi a szent szart csináltok Ti itt? - akadt ki teljesen.
-Figyelj haver... - kezdte volna Ash de persze a bátyám beleszólt.
-Ne magyarázzál Te itt nekem! Mi a faszért kell rámásznod a hugomra?! - kezdett mégjobban üvölteni. - Te meg vigyázhatnál magadra, nemhogy hagyod hogy Ash rádmásszon!
-Chris hallgassál már meg! - üvöltöttem neki én is.
-De nem érdekel! Miért kell hátbaszurnotok? Bazdmeg ezt nem hiszem el! - nevetett fel kinosan. - A legjobb haverom és a hugom ezt tették velem... Mióta csináljátok ezt velem a hátam mögött?
-Tegnap csókoltam meg Jess-t először. - ölelt át Ash hátulról. - És azt is elmondtam neki hogy szeretem. És most kérdeztem meg hogy lenne-e a barátnőm de közbe zavartál!
-Ja, bocsi. Jess, go suliba. Ezt még megbeszéljük! - ezzel elviharzott.
-Ezt még edd meg nyugodtan, aztán elviszlek suliba. - mosolygott.
Gyorsan megettem, és a rózsát vízbe raktam. Beültünk Ash kocsijába majd elvitt a suliig.
-Szia szivem! - csókolt meg.
-Szia! Szeretlek!
-Én is.
Kiszálltam a kocsiból és elindultam megjeresni a barátnőimet.
-Jess! - hallottam valakit magam mögül. Megfordultam és láttam felém futni Kitty-t
-Szeva csajszi! - öleltem meg mikor ideért.
-Szia. Hope?
-Gondolom a terembe. Ő sose késik. - kezdtünk el nevetni. - Mi az első óránk?
-Ehh. Kémia.
Elidultunk a kémia terembe ahol már Hope is ott volt.
-Sziasztok! - köszöntünk ugy mindenkinek. - Hope! - mentem oda hozzá és megöleltem.
-Sziasztok! Jess, megbeszéltétek?
-Fhuu ha Te azt tudnád! Tegnap este hazaértem és...
-Miről beszéltek? Lemaradtam valamiről? - szakitott félbe.
-Jaa Te nem is tudod! - eszmélt fel Hope. - Tegnap Ashley megcsókolta Jess-t és mondtam nekik hogy beszéljék meg, szóval most várom mi is történt. - pislogott felém nagy szemmekkel.
-Együtt vagyunk. - mosolyogtam.
-Naneee! - kezdte Kitty is. - Részleteket!
Elmeséltem mindent a tegnapi hazaérkezéstől egészen addig ami ma Ash elhozott a suliba. A csajok megszólalni sem tudtak mert azonnal be is csöngettek. Csiga lassusággal ment el ez a nap. A 8. óra végére azt hittem összeesek. Kicsöngetéskor ugy rohantam ki amilyen gyorsan csak tudtam. Kint Ash a kocsinak dölve várt. Istenem de aranyos!
-Szia szivem! - ölelt meg mikor odaértem majd megcsókolt.
-Hiányoztál! - sugtam ajkaiba, éreztem ahogy elmosolyodik.
-Gyere, sok dolgunk van ma. - nyitotta ki nekem az ajtót.
Beültem, Ash is a kormány mögé majd elindultunk haza.
-Ash, mi az a "sok dolog"?
-Hát, reggel CC azt mondta beszélni akar velünk. Aztán estére terveim vannak. - kacsintott pimaszul.
-Mi?
-Ne kiváncsiskodj! - nevetett. - Elöbb még a bátyáddal is kéne beszélnünk.
-Ahhjj! - hajtottam hátra a fejem.
-Árad belőled hogy mennyire szereted! - nevetett.
Nemsokára hazaértünk, a nappaliba ült a 4 jómadár.
-Naa megjött a két szerelmes pár! - nevetett Andy.
-Két szerelmes pár, mind!g együtt jár! - Jinxx.
-Egy tányérból esznek, mindig össze vesznek! - fejezte be Jake.
-Ez kurvára nem vicces! - morgott Chris. - Ti ketten fel! Gyerünk!
-Juujj, hármasban? - röhögött Andy.
-Bazdmeg Biersack! - verte fejbe a bátyám.
Lassan felmentünk, én Ashley kezét fogtam, de inkább szoritottam. A bátyám sose birta a barátaimat és sose volt egy kicsit sem kedves. Az Ő szobájába mentünk és Ash-el leültünk az ágyára. Chris ugy 5 percen keresztül sétálgatott mire megszólalt.
-Mikor szeretettek egymásba?
-Nekem egy éve tetszik Jess, de csak most tudtam megtenni az első lépést. Nagyon szeretem! - puszilt meg Ashley.
-Én igazából nem tudom. Titkon mindig is tetszett de ezt még magamnak se mertem bevallani. Aztán mikor Ash megcsókolt, onnantól kezdve letagadni sem tudnám hogy szeretem. - adtam most én puszit Ashley arcára.
-Értem. Ashley vigyázz a hugomra! Ha teherbe mered ejteni, akkor személyesen heréllek ki. Értve?
-Igen. - Ash.
-És ha megmered bántani akkor biztos szétverlek.
-Ilyen biztos nem lesz. - mosolygott őszintén Ash.
-Hát akkor még egy dolog. Légyszi elöttem ne nyáladzatok! - mosolygott.
-Rendben! - mosolyogtam.
-Akkor áldásom rátok! Keblemre! - jött ide Chris és mindkettőnket megölelt. - Na menjetek a dolgotokra, Ash elmehettek.
-Oké. Szia! - húzott ki a szobából majd az enyémbe húzott.
-Ez mi volt? - kérdeztem.
-Menj be, és öltözz át! - mondta majd belökött az ajtón és becsukta.
Az ágyamon egy gyönyörű fekete estélyi volt, mellette meg egy matt fekete magassarkú cipellő.
Átöltöztem, hajat vasaltam/tupiroztam majd lemostam a régi sminkem és egy fekete füstőset vittem fel a szememre, a számra meg vörös rúzsot. Kimentem, de a nappaliban csak az öltönyben (!!!!!) lévő Ashley volt.
-Mehetünk? - fogta meg a derekamat.
-Igen, de hova?
-Valahova! - húzogatta a szemöldökét miközben kifele mentünk.
Mivel nem akartam vele vitázni inkább szótlanul beültem a kocsiba. Mikor Ash is beült elővette az egyik fekete kendőjét és a szememre kötözte.
-Héé! Ezt most miért?
-Meglepi!
Elindultunk. Talán ha fél órát mentünk de mikor megláttam hol vagyunk teljesen lesokkoltam...

2 megjegyzés:

  1. Juuuuj nagyon jòò xdd Andy nagyon bolond <3 szupi let vàrom a következöt!!!

    VálaszTörlés