2016. február 26., péntek

13. rész

~Jessica szemszöge~

Amint megállt Hope az autóval kipattantam és rohantam is befele. Christiam, Andy, Jake és Jinxx a nappaliban ültek elléggé meggyötörve.
-Hol vagy Ash? És hogy van? Ugye nem esett baja?
-Nyugi. Minden rendben, Ash most már jobban van de sokat hányt és fájt a feje. Most alszik, de neked örülni fog. - mondta a bátyám majd megölelt. - De ugye veled minden rendben? Nagyon aggodtam és senkinek nem is mondthattam el mi a bajom. - mondta suttogva.
-Nyugi, velem minden rendben. Felmegyek megnézem mi van Ashley-vel. - mondtam ezzel elhúzódtam tőle és felrohantam a lépcsőn egyenesen Ash szobájába.
Az ágyában volt, a hasán aludt. Éreztem rajta a tömény pia szagot. Ezt tette magával miattam. Odaültem mellé óvatosan, nehogy felébredtem. Csak néztem nyugodt arcát, hallgattam egyenletes szuszogását és szüntelen gondolkoztam. Hogy milyen mázlista vagyok azért, mert van nekem Ő. Hogy milyen lett volna a közös gyerekünk, mint egy pici Ashley. Hogy mekkora egy balfasz vagyok, mert Ő van nekem és én így bántam vele. És hogy megöltem a gyerekünket.
Mire feleszméltem a bambulásból észrevettem hogy hullanak a könnyeim. Gyorsan letöröltem, nem tünhetek gyengének, még akkor sem ha nagyon szarul vagyok emiatt.
Miután sikerült megnyugodnom ledöltem Ash mellé az ágyba és simogatni kezdtem a haját, mire kezét a derekamra rakta. Kinyitotta mogyoróbarna szemeit, és látszott hogy még mindig kába egy kicsit.
-Jess? - kérdezte úgy, mint aki el sem hiszi hogy én vagyok az.
-Én vagyok Ash. - mosolyogtam rá és megsimogattam az arcát.
Ashley mégjobban magához ölelt és hevesen megcsókolt. A hátára feküdt, de egy pillanatra se engedett el, majd magára húzott hogy én legyek felül.
Mikor már nem birtuk tovább és levegőhiány miatt elváltunk még egy puszit nyomott a számra és mogyoróbarna szemeit az enyémbe fúrta és kezeivel mégjobban ölelt, mintha el sem hinné hogy tényleg én vagyok az.
-Hol voltál? - kérdezte óvatosan, nehogy összevesszünk.
-Mostanába nem ugy alakultak a dolgaim ahogy szerettem volna, ezért voltam távolságtartó. De tegnap mindent sikerült elinéznem és utánna Kitty-nél aludtam. Reggel meg ahogy megláttuk Christian üzenetét iderohantunk. Jól vagy? Ugye nem történt semmi bajod?
-Most hogy itt vagy minden rendben. Meg tegnap nem történt semmi komoly, csak bebasztam. - mosolyodott el és egy puszit nyomott a szám sarkába.
-Chris azt mondta hogy nem csak ennyi történt. Igaz?
-Háát, ami azt illeti - kezdte kínosan vakarnina fejét - tényleg nem csak ennyi történt...
-Jesszusom! Ashley, te eszednél vagy?! Te nem vagy normális!! Hogy lehetsz ennyire hülye?! - emeltem fel a hangom, és el akartam húzódni tőle hogy jobban a szemébe tudjak nézni de nem engedett el és még szorosabban fogott.
-Jess, megköszönném ha végig hallgatnál. - nézett rám szemforgatva - Nekem ehhez semmi közöm nem volt! A piámba belerakhattak valamit amig a mosdóban voltam. Nem őnszántamból akartam ezt az egészet! És ne beszélj hangosan mert szétmegy a fejem!
-Mi? - néztem rá megszeppenve. Alig akart eljutni a tudatomig. - De ugye semmi bajod?
-Majdnem olyan mintha csak másnapos lennék csak az egész testem fáj egy kicsit. Minda mindenhol izomlázam lenne. De nem kell aggódnod, rendbe vagyok. - húzott magához és megcsókolt.
-Ugye nem fogsz ilyet csinálni többet? - néztem rá aggódva. Nem akarom hogy bármi baj történjen vele miattam.
-Megigérem. - mosolyodott el. - Viszont iszonyat szarul vagyok szóval alszom. Itt maradsz?
-Persze.
Bekucorodtam mellé az ágyba, fejem a mellkasán volt és Ash szorosan ölelt magához. Ash nemsokára elaludt és ahogy egyenletes szuszogását hallgattam én is álomba szenderültem...

~Andy szemszöge~

Nem tudom mi történt Jess-sékkel az utobbi időben. Kibékültünk és azóta mintha elhidegültek volna Ash-hel. Lehet hogy miattam van?
Aznap este CC ment utánna és nem hagyta hogy Ashley-vel aludjon a horkolása miatt. Aztán Jess egyszerűen kerülte Ash-t és 2 napon át itthon sem volt. Most meg fent van vele. Természetesen örülök hogy minden rendben van velük és hogy nem ölik meg egymást de csalodtam. De hogy miben, azt magam sem tudom. Mikor CC mondta hogy ide költözik a húga az első gondolatom az volt hogy CC lesz az fiatalabban és lányban. De mikor megérkezett akkor nagyon megtettszett. Aztán ahogy jobban megismertem beleszerettem. De ezt rajtam kívül senki nem tudja. Jobb is ez így. Annak örülök hogy Jessica boldog, viszont az, hogy ezt Ash-el találta meg, kicsit idegesít. Csak azt nem tudom hogy Ashley mennyi ideig bírja ki egy lány mellett...

~Ashley szemszöge~

Mikor felébredtem Jessica még aludt mellettem. Gyönyörű arcát nézve visszaemlékeztem az együtt töltött hónapokra, amitől csak még szarabb embernek éreztem magam. Hogy miért? Mert tegnap nem csak ennyi történt...

1 megjegyzés:

  1. Nagyon izgi lett. *-* két óra alatt végeztem az összes fejezettel,és alig várom a következőt. ^^ Én azért bevallom Andy-nek szurkolok. Van egy olyan rossz előérzetem,hogy Ash félre lépett. :/ Andy csak nem tenne ilyet...mind1,majd kimerül. :D

    VálaszTörlés